BlazBlue Continuum Shift II prezentuje się świetnie

Firma Arc System Works opublikowała w sieci najnowszy zwiastun nadchodzącej kontynuacji świetnej dwuwymiarowej bijatyki BlazBlue Continuum Shift, która 30 marca zadebiutuje w Kraju Kwitnącej Wiśni na PSP i 3DS. Produkcja zapowiada się wybornie i stanowić będzie obowiązkowy zakup dla wszystkich miłośników bijatyk 2D na małym ekranie, czego dowodem niech będzie poniższa filmowa zapowiedź.

Rewelacyjny i zarazem widowiskowy system walki, mega płynna animacja oraz mocny japoński klimat produkcji połyka gracza w jednej chwili. Szkoda jedynie, że na razie nic niewiadomo na temat wydania BlazBlue Continuum Shift II poza granicami Japonii. Mam nadzieje, że takowa informacja pojawi się w najbliższym czasie.

Marcin Kwieciński

Posted on Luty 3, 2011, in Update and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentarzy.

  1. Od dłuższego czasu choruje na Continuum Shift. Jednak cigly brak gotówki uniemożliwia mi sprawdzenie gry (studia to studnia bez dna…). Dlatego z chęcią przeczytam recenzje.

    • Marcin Kwieciński

      „Jedynka” już do mnie leci. Mam nadzieje, że jeszcze przed zbliżającym się weekendem listonosz przytarga mi grę :)

  2. Gra jest świetna (choć dla mnie dalej najlepsze bitki 2D to Garou i SFIII), ale jakoś nie wyobrażam sobie grania w to na PSP i 3DS. Tam do pewnych rzeczy naprawde trzeba już arcade sticka (pomijając już same doznania wizualne).

Skomentuj

