Wrzuć monetę

Pachisuro to blog skierowany dla wszystkich osób, którzy tak samo jak ja, posiadają szajbę na punkcie japońskich gier na konsole. Sama nazwa bloga nie jest przypadkowa. Albowiem słowo „Pachisuro” oznacza japońską maszynę na żetony (bardziej popularniejszym zwrotem określającym rzeczone maszyny arcade jest nazwa pachinko), przy których japończycy uwielbiają spędzać czas i przy okazji wydawać pieniądze grając w gry, które przez zachodnich graczy ochrzczone zostały jako głupie popierdółki. I właśnie o tego typu grach mam zamiar pisać. Oprócz standardowych newsów, będę publikować także recenzje, playtesty, poradniki oraz artykuły o charakterze publicystycznym. W planach jest również nagrywanie podcastu. Czas pokaże, co z tego wszystkiego wyjdzie i na jak długo wystarczy mi motywacji, aby publikować teksty. Mam nadzieje, że jak najdłużej.

Tymczasem, zachęcam do częstych odwiedzin strony i udzielania się w komentarzach!

Marcin Kwieciński

Posted on Luty 3, 2011, in Update and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. O, to wpisuje się w obszar moich zainteresowań. Będę wpadał regularnie, życzę powodzenia. : )

  2. Marcin Kwieciński

    Dzięki! Nie chciałem robić Ci konkurencji, ale komercyjne portale zbyt bardzo ograniczały mi możliwość pisania o stricte japońskich grach :)

  3. A gdzie tam. Im nas więcej tym lepiej. Nawet stosowny wpis chyba u siebie wrzucę. ; )

  4. Pozdrowienia od newsmana ze squarezone.pl. Wprawdzie zajmujemy się nieco zawężoną tematyką, ostatnio nawet wychodzącą poza japońskie gry, ale cieszę się, że powstało kolejne źródło informacji o produkcjach rodem z KKW. Życzę powodzenia i satysfakcji z prowadzenia tej witryny.

  5. Dodałem do ulubionych. Liczę na regularne wpisy i dobry content :)

  6. No to zaczynamy.

Skomentuj

