Przedpremierowy trailer Katarzyny

Dosyć dziwaczna dla wielu osób produkcja zatytułowana Catherine otrzymała kolejny, tym razem (najprawdopodobniej) ostatni zwiastun przed zbliżającą się premierą w kraju Samurajów. Gra zapowiada się nietuzinkowo i na pewno warto o niej pamiętać w oczekiwaniu na anglojęzyczną wersje.

Wersja demonstracyjna Catherine od kilku dni dostępna jest na japońskim Marketplace i PlayStation Store. Dlatego zachęcam do sprawdzenia. Osobiście czekam z niecierpliwością w możliwość zagrania w najnowszą pozycje od Atlus. Urzekł mnie pomysł na grę i klimat wylewający się z hektolitrami z ekranu monitora. Wieczorem mam randkę z Katarzyną, więc możesz spodziewać się stosowanego tekstu, w którym opiszę moje wrażenia. Tymczasem zapraszam do obejrzenia rzeczonego zwiastuna.

Marcin Kwieciński

Posted on Luty 6, 2011, in Update and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. Nie mam X360 ani PS3, więc raczej nie zagram. Ciekawe czy będzie czego żałować…

  2. Już nie mogę się doczekać :) Design dziewczyn jest cudowny :D

  3. Miał być playtest i nie ma :(

    • To w skrócie: gra ma strukturę jak P3. Tak jak tam, za dnia konwersujesz z postaciami (choć tego demo akurat za bardzo nie pokazało, można sobie było tylko SMS powysyłać), a w nocy wspinasz się po wieży. To z kolei przypomina mi Mr.Drillera tyle, że w druga stronę. Sekcje te są bardzo przyjemne i trzeba będzie pewnie potem ostro kombinować (szczególnie na hard). Co mnie martwi to to, że tak jak w P3, wieża wydaje się strasznie monotonna pod względem designu.

      Grafika jest bardzo dobra, animacja wręcz świetna. Wstawki na silniku gry IMO wyglądają lepiej, niż te animowane. Co prawda mierzi mnie nieco design Soejimy, ale innym pewnie będzie się podobać.

      Ogólnie jest lepiej niż myślałem i gra sprawia bardzo dobre wrażenie. Co mnie ewentualnie martwi to scenariusz, gdyż scenarzysta P3 i P4 jakiś za specjalny nie jest. A cały ten koncept z wyborem między małżeństwem a swobodą, wydaje mi się jakiś taki sztuczny i nieciekawy, ale to może akurat tylko mi.

  4. Marcin Kwieciński

    Jestem zasypany ‚normalną’ robotą. Postaram się w tym tygodniu nadrobić tyły.

Skomentuj

