BlazBlue Continuum Shift wreszcie przyleciało

Dwuwymiarowe bijatyki od początku mojej przygody z konsolami stanowiły jeden z ulubionych gatunków, w który zawsze lubiłem pograć, niejednokrotnie razem ze znajomymi w trakcie bezalkoholowych imprez z grami w tle. Od pierwszych filmowych zapowiedzi BlazBlue Continuum Shift przyciągnęło moją uwagę do tego stopnia, że każdą nową informacje czytałem z wypiekami na twarzy. Ale już wreszcie jest.

Postaram się jak najszybciej spłodzić tekst, w którym zawrę pierwsze wrażenia. Mam nadzieje, że gra nie zawiedzie mnie i przywróci na długo moje zainteresowanie bijatykami 2D. Poniżej wrzucam fragment gameplayu dla tych, którzy chcieliby sprawdzić jak w akcji prezentuje się rzeczona pozycja.

Marcin Kwieciński

Posted on Luty 7, 2011, in Update and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. Na zagranicznych portalach gra złapała świetne noty. Czekam na recke.

  2. Pomimo samych superlatyw w temacie ostatniej bitki ARC System dalej wolę ostatniego Guilty Gear’a, razem z jego cięższym OSTem i Destroyer’ami.

  3. Marcin Kwieciński

    Garou: Mark of the Wolves z poczciwego Dreamcasta wspominam także miło. Aż nabrałem z tego wszystkiego ochoty na przypomnienie sobie pozostałych klasyków :)

    • SF III 3rd strike i pozamiatane. Apropo, ciekawe ma wyjść na X360.

      • Capcom mógłby przestać zajmować się śmieciami i dać nam w końcu SFIII. Może w tym roku się doczekamy? Było by miło, bo w końcu MvC2 było nawet przyzwoicie skonwertowane. Nie to co SNK i ich „konwersje” Garou czy Samurai Shodown, heh.

        A BB:CS jest zdecydowanie najlepszą bijatyką, w jaką można teraz zainwestować. Jak patrzę na MvC3 i TTT2 to robi mi się niedobrze (a w KoFa to ja już straciłem wiarę).

Skomentuj

