Ar Tonelico Qoga w pełni zlokalizowane. Jest nowy zwiastun

10 lutego NIS America zorganizowało konferencje prasową, podczas której zaprezentowano m.in.  w pełni zlokalizowaną grę Ar Tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel. Można było obejrzeć trailer oraz zagrać w kilku minutową wersje demonstracyjną. Gra zapowiada się całkiem nieźle, aczkolwiek do standardów PS3 pod względem oprawy graficznej jej daleko.

Oglądając powyższy zwiastun momentalnie narzuciły mi się skojarzenia z ostatnimi produkcjami z serii Tales of. Oprawa wizualna dosyć mocno zbliżona jest do tej znanej z gier sygnowanych logiem Namco Bandai. Co akurat uznaje za plus, ponieważ cel-shading bardzo mi się podoba.  Ponadto dosyć ciekawie zapowiada się system walki, który rozgrywany będzie w czasie rzeczywistym.

Amerykańska premiera nastąpi 15 marca. Ar Tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel będzie dostępne w wersji standardowej oraz premium składającej się z gry, soundtrack’a oraz art booka. Dobra sprzedaż przygód Aoto i Saki może zaowocować przyśpieszeniem decyzji o wydaniu pozycji także na naszym rynku. Inaczej pozostaje importowanie gry zza wielkiej wody.

Marcin Kwieciński

Posted on Luty 12, 2011, in Update, Video and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. Spodziewam się gry na 7(zatem troszkę gorzej od Vesperii). Trailer pewnie spodobałby mi się, gdyby nie muzyka, która do mnie nie trafia. Z grami od Nippon Ichi nie miałem jeszcze do czynienia. Najwyższy czas to zmienić, ale chyba wybiorę raczej Disgaea’ę( nie wiem tylko którą). Oglądałem anime na podstawie pierwszej części i klimat, humor oraz bohaterowie przypadły mi do gustu. Zastanawiam się, czy dałbym radę zrobić maksymalny poziom w tej grze?

    • Marcin Kwieciński

      A czemu miałbyś nie dać? :)
      Co do serii Disgaea to miałem krótki romans z odsłonami, które zostały wypuszczone na PSP. Ze względu na brak czasu musiałem sobie odpuścić. Jak nadrobię inne growe zaległości to na pewno wrócę do serii.
      Jeśli chodzi o Ar Tonelico to na pewno hitu nie będzie. Fabuła także nie porywa. Ale mam nadzieje, że gra mimo wszystko pojawi się u nas.

  2. Uwielbiam serię Ar Tonelico. A dla trzeciej części oraz zbliżającego się Tales of Graces F rozważyłbym zakup PS3.

    Za AT3 odpowiada Gust. NiS jest tylko wydawcą w Ameryce.

  3. 25 marca przecież premiera w Europie więc co chcesz importować ?

Skomentuj

