Dynasty Warriors 7 – filmowa prezentacja wojaków

Siódma część Dynasty Warriors doczekała się nowego zwiastuna, w którym ukazano głównych bohaterów oraz ich popisowe akcje. Rozgrywka prezentuje się nad wyraz efektownie, ale czy grywalność będzie również stać na takim samym poziomie? 

Seria Dynasty Warriors zmęczyła mnie przy czwartej odsłonie. Szlachtowanie watahy nacierających adwersarzy dostarczało frajdy na góra 45 minut, po czym występowało tzw. zmęczenie materiału i gra lądowała na półkę. Dlatego mój stosunek do nadchodzącej części jest dosyć ambiwalentny. Mam nadzieje, że Omega Force w komitywie z Koei pozytywnie mnie zaskoczą. Tymczasem zapraszam do sprawdzenia rzeczonego trailera. Europejska premiera 25 marca br.

Marcin Kwieciński


Posted on Luty 14, 2011, in Update, Video and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Czy mi się zdaje, czy jedna z postaci posługuje się gutling gunem?

Skomentuj

