Atlus przypomina o Persona 2: Innocent Sin

Do premiery odświeżonej wersji Persona 2: Innocent Sin na kieszonkową konsole Sony pozostało niespełna dwa miesiące. Atlus w ramach przypomnienia wrzuciło do sieci nowy zwiastun, na którym zaprezentowano wszystkie nowości jakie znajdą się w nadchodzącej konwersji.

Nowy interfejs, zremiksowana ścieżka dźwiękowa oraz tryb gry Theater Mode, o którym w ostatnim czasie pojawiało się sporo niepotwierdzonych informacji. Japońska premiera Persona 2: Innocent Sin odbędzie się 14 kwietnia.

Marcin Kwieciński

Posted on Luty 19, 2011, in Update, Video and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentarzy.

  1. Atlus to niech zrobi Personę 5 na hd geny, bo ja tu czekam na nią, a oni wyjeżdzają mi tu z jakąś Catherine( tak, grałem w demo i prędzej kaktus mi na ręce wyrośnie niż ta gra będzie miała oceny podobne do Persony 4).

  2. Muszę się wreszcie wziąć za część pierwszą, ale to dopiero po przejściu Persony 4.

  3. Słabo mi się robi jak widzę te „dodatki”. Nie podoba mi się, że P1 i P2, które są skrajnie odmienne od P3 i P4, są naginane do tej obecnej wizji Person. To IMO straszny, za przeproszeniem… dickmove wobec starych fanów. Tak się nie robi ;/

Skomentuj

