Poznaj czwartą grywalną postać w Tales of Xillia

Namco Bandai udostępniło kolejne informacje związane z powstają produkcją Tales of Xillia. Tym razem japońska firma na łamach magazynu Famitsu ujawniła czwartą grywalną postać. Jest nią 15-letnia niewiasta o imieniu Leia…

… i prezentuje się ona tak:

Postać została zaprojektowana przez Mutsumi Inomata, który także odpowiada za design Millu. Leia ma 15 lat i jest bliską przyjaciółką z dzieciństwa głównego bohatera, Jude. Dziewczyna pracuje na co dzień w hotelu, który jest własnością jej rodziny oraz odbywa szkolenie uczące jej zawodu pielęgniarki. Leia zostaje wplątana w historie w momencie, gdy Jude, Millu i Alvin uciekają z miasta-stolicy po tym, jak odkryli największy sekret tamtejszy armii i zostali uznani za kryminalistów.

Jeśli chodzi o umiejętności bitewne to Leia podobnie jak pozostałe postacie posiada unikalne dla siebie techniki. Jej główną bronią jest oręż przypominający magiczną włócznie, której zasięg jest proporcjonalny do aktualnego poziomu jej umiejętności. Im jest on wyższy, tym większa szansa na uderzenie przeciwnika oddalonego daleko od postaci.

Marcin Kwieciński

Posted on Luty 22, 2011, in Update and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. Kolejna „nieletnia ślicznotka”. I love it… ;)

  2. Daleko jej do głównej bohaterki( przynajmniej jeśli chodzi o wygląd). Tym razem nie napiszę nic o złym Namco. Gram ostatnio w cudne Okami i postanowiłem zasnąć dziś w dobrym nastroju. Kto wie, może przyśni mi się coś miłego, np. bankructwo tej firmy, którą następnie wchłonie Square? Powstanie potem Square Namco Enix i już nigdy więcej nie będzie sytuacji, w której jakieś Talesy do Nas nie dotrą.
    Aysnel, znalazłem jednego kociaka( Nie wiem, czy dotrwasz, żeby go zobaczyć? Może gdybyś miał młodszą siostrę?)
    http://kreskowki.fani.pl/video/my-little-sister-cant-be-this-cute/01-my-little-sister-cant-be-this-cute/31380

  3. No nie… kolejna niepełnoletnia bohaterka :/ Zdecydowanie już wole laski z FFXIII.

  4. BTW: zapomniałem zapytać. Leia jest czwartym bohaterem, a kto jest trzecim? Nie jestem na bieżąco z Tales of Xillia.

  5. @aysnel
    Dzięki za link. Po tym co widziałem w pierwszym odcinku jestem zadowolony. Szukałem właśnie jakiegoś nowego anime.

    @shlymo
    Zgadzam się. Laski w FFXIII udały się Nomurze. Choć i tak liczę, że Aya je pokona. Jeśli jej się to nie uda, zacznę chyba trzymać kciuki razem z Tobą, mrponurasky.

    • Aya nawet jeśli już nie przypomina samej siebie (w sumie podzieliła los Samus z Metroida), to bije na głowę panie z FFXIII, na które osobiście patrzeć nie mogę (jak zresztą na całą grę).

      Dla mnie ostatnie naprawdę fajne postaci kobiece by Nomura, to były w FFVIII (Quistis, Edea, ach! ♥)

      • No cóż bywa i tak. Ja nie grałem( jak większość) w FFy od Siódemki. Pewnie dlatego jeszcze lubię tą serię.
        Aya nie przypomina samej sebie? Oj tam, wiadomo, że sukienki z PE już nie włoży, ale ja jeszcze widzę w niej troszkę jej pierwowzór. Wszystko zależy od punktu widzenia.

        Cofam swoje słowa o trzymaniu kciuków, bo dziś dowiedziałem się czegoś wspaniałego. Xenogears jest już do pobrania z US PS Store!!! Miesiące czekania i czekania a teraz doładuję tylko konto i dowiem się więcej o grze, którą wielu stawia wyżej o FFów. Brawo Square! Czekam na Wasze kolejne legendarne pozycje.

        • Dla mnie Xenogreas > FF7/FF8. Bardzo polecam te grę, była swego czasu moim ulubionym RPG (do czasu jak zagrałem w Personę 2 i Panzer Dragoon Saga). Nawet jeśli 2-uga płyta to koszmar narracyjny (ale nie uprzedzajmy faktów).

          A co do Ayi, to jak pokazałem znajomemu trailer T3B, to stwierdził, że to nie jest Aya tylko Lightning maźnięta na blond. Jak widać, każdy widzi co chce.

Skomentuj

