Kolejna część serii Final Fantasy doczeka się reinkarnacji

Posiadacze Nintendo Wii mogą zacierać ręce. Albowiem w marcu w usłudze Virtual Console pojawi się Final Fantasy VI. Nie będzie to odpicowany remake, a klasyczna wersja znana z konsoli SNES.

Za sentymentalną powrót do czasów Super Famicoma będzie trzeba zapłacić 900 Wii Points. Cena nie jest zbyt wygórowana, więc jeżeli nie miałeś do tej pory okazji zaliczyć Final Fantasy VI* to nadarza się ku temu znakomita okazja.  Oprócz produkcji Square Enix w marcu dostępne będą także Puyo Puyo (Sega, Arcade, 800 WP), Last Resort (D4 Enterprise, Neo Geo, 900 WP), Hebereke (Sunsoft, Famicom, 500 WP) i Fire Fighting (Jaleco, Super Famicom, 800 Wii Points).

* Final Fantasy VI dostępne jest także w wersji na PlayStation oraz Game Boy Advance.

Marcin Kwieciński

Posted on Luty 26, 2011, in Update and tagged , , , . Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. Czemu na Wii? Square nie wie, że nie mam tej konsoli? Wstydźcie się Japończycy.

    Niby FFVI jest dostępny, ale ja wolę poczekać na nowe wydanie. Square Enix to chciwa firma i liczę, że w ciągu pięciu najbliższych lat zrobią remake’i FFV( ta część jest już nawet zapowiedziana na PS Store) i FFVI, w które koniecznie muszę zagrać. Wtedy ukończę wszyskie numeryczne FFy poza FFXI i FFXIV, które mnie nie interesują.

  2. Przez chwilę myślałem, że dostane zawału, jak przeczytałem tytuł. Na szczęście to nie jest jakiś upiorny remake (mam nadzieje, że ten nie powstanie, mam już dość wypaczania kolejnych części absurdalnymi dodatkami, vide FFIV). Ufff…

  3. Ja tam bym się nie obraziła gdyby szóstka wyszła na PSN albo na DS”a.

Skomentuj

