Pachisuro powraca!

Po dwóch długich miesiącach nieaktywności, Pachisuro budzi się z letargu. Zastój na stronie był spowodowany głównie sprawami zawodowymi, które na przełomie marca i kwietnia spędzały mi sen z powiek, przez co zabrakło mi czasu na publikowanie tekstów na blogu. Co nie znaczy, że nie pisałem i nie grałem w ogóle. W kolejce na publikacje czeka kilka materiałów, które pierwotnie miały pojawić się kilka tygodni temu. W trakcie kilku następnych godzin nadrobię parę dni pod względem newsów i informacji z branży. Pojawią się także wreszcie zapowiedziane jakiś czas temu recenzje i playtest. Z kopyta ruszy także Podcast, który był dla mnie priorytetem przy zakładaniu tegoż bloga.  Zamierzam solidnie rozbujać tę stronę, więc oczekujcie nieoczekiwanego.

Nie pozostało mi nic więcej, jak zaprosić do ponownego odwiedzania i udzielania się na Pachisuro. Ten blog stworzony jest dla was!

Update: Podążając za obecnymi trendami Pachisuro doczekało się własnego profilu na portalu społecznościowym Facebook. Zachęcam do „polubienia” ;) LINK

Marcin Kwieciński

Posted on Maj 1, 2011, in Update and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

