Wystrzałowy trailer Galaga Legions DX

Kocham dwuwymiarowe scrollowane shootery. Nic więc dziwnego, że na sam widok odświeżonej Galagi serce zaczyna mi szybciej bić. Galaga Legions DX wygląda rewelacyjnie!

Produkcja od ponad dwóch tygodni dostępna jest za pośrednictwem Xbox Live Arcade. Posiadacze maszyny Sony muszą jeszcze trochę poczekać na wydanie gry, ale na prawdę warto. Poniższy zwiastun rozwieje wasze wątpliwości.

Galaga Legions DX podobnie jak Pac-Man Championship Edition DX Aero Cross są częścią projektu Namco Generations, który miał na celu odświeżenie kilku klasycznych tytułów Namco na stacjonarne konsole. Główne zmiany zaszły w oprawie graficznej, którą podciągnięto do  standardów HD. Wkrótce mają zostać zapowiedziane kolejne tytułu, które zasilą bibliotekę namco Generations.

Ponadto każda osoba, która zakupi którąkolwiek z w/w gier zostanie dodana do listy mailingowej (newsletter), dzięki której będzie na bieżąco ze wszystkimi nowościami, konkursami, promocjami i kampaniami reklamowymi realizowanymi przez japoński koncern Namco Bandai.

Marcin Kwieciński

Posted on Lipiec 14, 2011, in Update, Video and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 komentarzy.

  1. Grałem w demo tej gry i przyznam się szczerze, że mnie nie zachwyciło . Nie mówię, że to słaba gra (ponad 75% na Gamerankings), ale nie ma tej magii, co wersja z NESa, w która grałem jak opętany, gdy byłem jeszcze dzieckiem. Rozgrywka jest udziwniona w stosunku do pierwowzoru. Statek może poruszać się w każdym kierunku, przeciwnicy atakują z jakichś dziwacznych kierunków. Mi to bardziej przypomina Life Force, a nie ten klasyk.

    Hmm. Chyba się zestarzałem, bo w Galadze DX nawet nie podoba mi się muzyka. Ten tytuł zatrzymał się mechaniką w latach osiemdziesiątych. Zdecydowanie bardziej wolę Super Stardust HD. Między innymi dlatego:

    • Marcin Kwieciński

      Właśnie w wolnym czasie chciałem obadać demo. Mnie się gra podoba na zwiastunie, bo przypomina mi to wszystko trochę kultowe Giga Wing z Dreamcasta.

  2. Sprawdź to demo. Szybko ściągniesz i przejdziesz, bo długie to ono nie jest. Wyrobisz sobie jakieś zdanie odnośnie samej rozgrywki.

  3. Powrót do przeszłości w nowym wydaniu…

Skomentuj

